Zoeken in blog Tygo

zondag 1 november 2015

Helpend pootje...

Haaidiehaai,

Vanmorgen na het ochtendprogrammaatje mocht ik, na een kort rondje met Maikel, met de auto mee.
Het vrouwtje reed ons eerst naar het tankstation waar ook het baasje was, ik was zo blij hem te zien dat ik via het openstaande raam naar buiten klom om te kroelen.
Daarna bracht het vrouwtje ons, terwijl ik lekker bij Maikel lag, naar Leo en Annie want het was weer mert-dag.
Bij Leo en Annie is altijd wel wat te beleven, omdat ik altijd lekkers krijg van Leo dacht ik bij mezelf "Tygo help Leo maar eens een pootje".
Dus ik rond gesnuffeld totdat ik ook zo'n doek had gevonden waarmee mensen over de spullen en vloer wrijven, daarmee ben ik aan de slag gegaan.
Als beloning mocht ik met Anne mee voor een korte wandeling, ook hebben we nog even cursus dingen geoefend.
Toen vrouwtje, Anne en Annie gingen merten mocht ik bij Leo en Maikel blijven, Wendy ging vandaag logeren bij Sanne dus die was er niet bij.
Waar ze niet aan gedacht hadden is dat ik ook wel eens mee wilde merten dus ik pijlsnel erlangs geglipt en ik was eerde bij de lift dan de dames, maar helaas ik mocht niet mee.
Na een wandelingetje met Maikel en koffie voor vrouwtje gingen we weer naar huis, daar was ook het baasje alweer.

Smiddags niet meer zo heel veel ondernomen, wat standaard rondjes wezen wandelen, paar keer vast gezeten onder de tuintafel, in de weg gelopen en een hoop voor mij interessante dingen van dichtbij bekeken.

Na het avondeten bracht Maikel Anne weg want die moest gaan werken, baasje en Maikel gingen samen weg.
Zij gingen naar de bioscoop naar Spectre, James Bond 007, in Eindhoven, dus vanavond had ik het vrouwtje voor mezelf yeah.

Toen Anne klaar was ben ik mee geweest met het vrouwtje om haar te gaan halen, bij thuiskomst kwamen Maikel en de baas ook net thuis.
We hebben toen nog gezellig met zijn allen wat gesnackt en gedronken, helaas voor mij ging Anne snel douchen zodat ze niet meer naar eten rook.

Tygo.




1 opmerking: