Zoeken in blog Tygo

vrijdag 6 november 2015

Gele M....

Waffffff.....

Heey deze morgen was het weer vroeg dag eerst wandelen toen stukjes boterham en twee stukjes snijworst jammieeee.
Wat bleek in de stukjes snijworst zaten twee tabletjes tegen wormpjes, niets van gemerkt hoor.

Na de plaswandeling met Anne en Wendy gingen de meisjes naar school, ik mocht toen met de auto mee we gingen boodschappen doen shoarma, breigaren, groente en gratis yoghurt hihi, ik mocht lekker in de auto wachten.
Toen we weer thuis waren kwamen vrijwel direct Antonet en Willie dus knuffelen en aaien en gek doen, Willie nam zelfs genoegen met het plaats nemen op mijn matje whaha.




Smiddags bij de lunch heb ik een stukje sinaasappel en een stukje mineola gesnoept, na het eten ging vrouwtje dweilen en toen dat gedaan was gingen we weer met de auto weg, met de baas mee.
We reden naar Den Bosch, onderweg werd ik even niet lekker en moest een beetje overgeven jakkes maar niet erg.
We gingen naar Mc Donalds.......niet om te eten neeeee de baas moest wapening keuren want ze gaan uitbreiden daar.

Daarna zijn we nog een stuk wezen wandelen, we kwamen een andere boxer tegen genaamd Luca dat was leuk spelen.

   


Savonds nog even lekker wezen spelen met Anne zowel buiten als binnen dus weer genoeg energie verbruikt vandaaaaaagaaaaaaapggg.

Tygo.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten