Zoeken in blog Tygo

zondag 15 november 2015

Spooky

Blaffieee,

Pff wat was het weer vroeg deze morgen zeg baas alleen deze ochtend, het mee gaan wandelen ging goed maar bij terugkomst weer snel mijn mand in gedoken net als de rest van het gezin nog even slapen.
De baas was al een hele tijd werken toen Anne naar beneden kwam en mij heeft uitgelaten.

Na het middageten zijn vrouwtje Wendy en ik de baas tegemoet gewandeld ook leuk kwamen we zwarte piet nog tegen.
Anne had afgesproken met een vriendin Kimberly die vond ik ook wel leuk om mee te spelen, aangezien de baas en vrouwtje nog weg gingen ben ik thuis gebleven met Maikel en Wendy.
Maar voordat ze vertrokken had ik mezelf even spook gemaakt met het plastic tafelkleed van de buitentafel boeeeeh Whahaaaaaaaa.

Omdat het zo'n slecht weer was ben ik niet meer echt buiten wezen rennen dus........... energie over dat wordt dus binnen aan de gang, mijn mand verplaatsen, met mijn speeltjes spelen samen met degene die wil, of niet wil die moet dan maar.
Dus lekker met mijn grote flos gespeeld.

Tygo.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten