Zoeken in blog Tygo

donderdag 19 november 2015

weer geen weer....

Blafferdewoef,

Deze morgen toen baasje beneden kwam lag ik al te kwispelen in mijn mand, toen ik iets later het vrouwtje naar beneden hoorde komen was ik super enthousiast.


Tijdens mijn eerste wandeling werd ik even niet lekker en moest ik wat overgeven, maar gelukkig was het dat dan ook.


Echt gelukkig want het is vandaag donderdag à eitjesdag jammiee, die heb ik dan ook helemaal op na mijn stukjes brood natuurlijk.





Ook van Maikel, Anne en Wendy nog een stukje ei gekregen dus komt wel weer goed met dat gat in de ozonlaag whaha.    
Toen het baasje ging werken dacht ik yes, met de auto mee, maar helaas ik mocht niet mee terwijl ik al ingestapt was balen...






Nadat de krantjes zijn rondgebracht en het vrouwtje klaar is met dweilen, gestoft had ze al heel vroeg zijn we gaan wandelen, via de beestjes en het kanaal naar huis.







Onderweg een cola-flesje gevonden waar ik dan een hele tijd “zoet” mee ben.


Smiddags was het weer niet zo denderend dat weer typisch hollands herfstweer dus maar korte wandelingen gedaan ook niet erg.

Savonds ging “de roedel” weg zonder mij, ze mochten op feest bij Leo want die is jarig, hij is zeventig geworden vandaag, gefeliciflapstaart bij deze en met die worstjes en snacks komt het wel in orde bij mijn volgende bezoekje (knipoog). 
Terwijl de rest weg was heb ik me vermaakt met de theedoek het stoelkussen en een zakdoek niets kapot gemaakt hoor alleen verzameld.




Tygo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten