Zoeken in blog Tygo

zondag 22 november 2015

Koetje boeeeeh

Kefferdewaf,

Vanmorgen hoorde de meiden van alles ze kwamen kijken en zagen dat ik weer bezig was geweest, stoel verzet plasticbeschermhuls van riem stuk gebeten......sorry.
Snel hadden ze de baas gehaald en samen opgeruimd, toen werd ik uitgelaten door de baas, nadat ik mijn brokken op had ging ik weer met de stoel op sjouw tja... de baas was even rommel wegggooien!

Na het middageten ging Wendy naar haar vriendje, terwijl de rest boven was mocht ik buiten spelen leuk joh ik vond een fles cola.
Die fles is erg grappig op een gegeven moment begon de fles te sissen en kon ik er zelfs wat uitdrinken wat bleek ik had er een gaatje in gebeten slurp.

Daarna ging ik samen met de baas, het vrouwtje, Maikel en Anne met de auto weg.
We gingen naar de "grotelse bossen" dat was leuk we hebben een soort koeien gezien, schotse hooglanders.


Spotta Ton kon vandaag niet komen afleveren want hij had stukken aan de bus, dus geen koekie voor mij, wel gekregen van het baasje en vrouwtje hoor.

Savonds nog wat gespeeld en geluierd en natuurlijk af en toe een scheetje gelaten.....

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten