Zoeken in blog Tygo

maandag 2 november 2015

Oeps I did it again....

Wafferdewoef,

Gaaaap is wat ik vanmorgen deed toen ik weer mee mocht voor de ochtend wandeling, ik had echt nog geen zin.
Wel in de stukjes boterham daarna en mijn brokjes ook weer opgegeten, nadat Maikel was vertrokken kwamen de meiden naar beneden.
Nog voordat ze naar de bakker ging had het vrouwtje beneden alles alweer schoon inclusief dweilen, ik mocht gezellig mee naar de bakker maar niet naar binnen.
Nadat vrouwtje bij thuiskomsten was had buiten gehangen ging ze boven poetsen, plotseling klonk er een hele harde knal......
Het vrouwtje kwam kijken en zag dat er een band van de bolderkar geklapt was, overal stukjesband en wiel tjongejonge.
Toen het vrouwtje klaar was met poetsen zijn we gaan wandelen, eerst naar de beestjes en toen richting kanaal.
Ik had wel dorst gekregen en omdat ik wist dat de waterpaal het niet doet ging ik maar wat drinken uit de sloot.
Ja hoor ik gleed er weer in, eerst alleen mijn voorste helft maar ik kon niet meer terug dus plons weer helemaal erin.
Nou dat werd wassen bij thuiskomst want erg fris rook ik niet, vrouwtje mij lekker gedoucht nu ruik ik weer naar baby......

Savonds mocht ik weer naar de puppycursus nou op de weg daarheen kon het niet snel genoeg gaan, ik had er echt zin in.
Het ging ook weer best goed totdat de klokken begonnen te luiden (Allerzielen vandaag), dat vond ik maar niks en de andere honden ook niet.

Bij thuiskomst was ik er moe van ik was blij dat ik in mijn mand kon gaan liggen, in de voor het slapen gaan wandeling had ik niet veel zin.......truste.

Tygo.

                            







Geen opmerkingen:

Een reactie posten