Zoeken in blog Tygo

woensdag 25 november 2015

Always.......

Woeffaaaa,

Woensdagmorgen ik super actief na mijn wandeling en brokken zag ik mijn schenkje liggen nou daar ben ik maar op gaan kauwen.




Ook weer mee bammetjes gesnoept natuurlijk, Maikel heeft vandaag weer zijn schooldag dus mag beetje uitslapen.
Omdat het ook boodschappendag is vandaag ben ik dus even met Anne geweest en daarna alleen totdat de boodschappen gedaan waren.
Ik was wel weer zo nieuwsgierig om te kijken wat er gekocht was maar liet het sjouwen en opruimen aan mij voorbij gaan.
Daarna ben ik ook even met de auto mee geweest om wat boodschappen te doen, ik wacht dan netjes rustig in de auto, ik "bewaak" hem wel kuch kuch.

Het vrouwtje is toen een speculaascake gaan bakken en ik mocht alvast "voorproeven" smikkel smek jammie.


Na het middageten zijn we gaan wandelen eerst naar het Kruidvat toen via het kanaal, over het industrieterrein Beekerheide waar ik even heb moeten wachten omdat er een winkel bezocht werd.
Weer verder gelopen over Heuvelplein, weer winkeltje in, door het park en langs stapsteentjes naar huis.
Ik heb in het begin een klein colaflesje gevonden en die bijna de gehele tijd vast gehouden heb er gewoon stijve kaak van hihi.

Weer thuis aangekomen snel mijn brokjes opgegeten en toen gaan liggen in mijn mand even bijtanken hoor.

Na avondeten rondje wandelen, beetje spelen en stukje cake snoepen, daarna lekker tukjes doen.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten