Zoeken in blog Tygo

dinsdag 3 november 2015

Ik heb geen zin om op te staan...

Blaffieeeee,

Nou het was weer tè vroeg vanmorgen, ik had echt geen zin om uit mijn mand te komen tjonge jonge denk nog moe van puppycursus gaap, rek en strek zelfs tijdens de ochtendwandeling.

Nadat iedereen naar werk of school toe was en vrouwtje de "lichte kookwas" had buiten gehangen ging ze samen met de baas met de auto weg.
De baas had een thuiswerkdag en was al om zes uur begonnen vanmorgen, nu gingen ze samen een proefrit maken in de nieuwe Opel Astra.
Op de terugweg hadden ze ook nog "een paar" noten geraapt nou ik denk wel zes á zeven kilo, dat wordt weer smullen zeg.

Anne kwam toen ook thuis eten en nadat het vrouwtje alvast de droge was had afgehaald gingen we wandelen.
Zo'n beetje standaard rondje, beestjes voeren, graven langs het kanaal, rennend door de velden bij de Goorloop weer naar huis.
Oja bij het kanaal liep een vrouw dus ik heel enthousiast ernaar toe begon ze met haar armen te zwaaien, ook leuk, en te roepen dat "ze" de hond bij moest houden pfff chagrijnige trien.

Savonds na het eten nog even gerend om wat energie kwijt te geraken want ik had met een blikje energydrank rond gelopen, lekker hondensnack gesnoept en lui gelegen in mij mand.

Groetjes Tygo.



                                            


                                            
    






              

    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten