Zoeken in blog Tygo

maandag 30 november 2015

Bikkels

Blaaaaaaaf,

Pffff deze morgen weer geen puf, ik was nog wel even blij toen vrouwtje beneden kwam maar daarna wilde ik weer mijn mandje in.
Helaas ik moest toch met de baas mee voor mijn ochtendronde, bij thuiskomst mee bammetjes gesnoept en toen snel luieren in mijn mandje brokken hoefde ik niet.
Nadat iedereen weer was vertrokken en vrouwtje beneden had gepoets dweilde ze zichzelf naar buiten om boodschapjes te doen, ik bleef thuis luieren.
Spotta Ton was laat deze morgen want vrouwtje had boven al gepoetst toen de folders en mijn koekje werden gebracht.
Ondanks het slechte weer ging het vrouwtje toch de folders rondbrengen, toen ze klaar was ging ze eten.

Na het middageten en nadat de daarbij horende afwas was gedaan mocht ik mee gaan wandelen, eerst naar Zeeman ik moest even wachten aan het fietsenrek, niet erg hoor mensen genoeg om te bekijken ook Esther kwam nog voorbij.
Daarna via het kanaal naar de beestjes en weer naar huis toe, wel een beetje nat maar wel lekker kunnen rennen ik had er trek van.

Het bleef vandaag maar regenen ook toen ik cursus had maar ja we gingen gelukkig gewoon, toen baasje zijn spullen van buiten naar binnen haalde ging ik alvast klaar zitten bij de deur maar helaas moest nog best lang wachten.
We waren maar met vieren vandaag bij de cursus de rest had afgemeld de watjes, wij niet wij waren "bikkels" hihi.
Omdat het wel erg hard regende en bleef regenen hebben we veel oefeningen onder het afdak gedaan, dat is het voordeel als de rest afmeld whaha.

Bij thuiskomst droogde het vrouwtje mij af, ik had nog wel best wat energie maar niemand wilde/kon met mij spelen.
Na een tijdje ging ik al mijn speeltjes verzamelen, tenminste bijna allemaal sommige lagen onder de bank en daar kon ik dus niet aan.
Met al mijn speeltjes rondom me ging ik op mijn matje liggen snurken.

Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten