Zoeken in blog Tygo

vrijdag 13 november 2015

Blaadjes vangen.....

Wafferdewoef.....

Vanmorgen eerst ochtendwandeling gehad toen snel brokken eten want ik had trek, daarna snel mee bammen eten hihi.
Ik heb wel een wond van mijn prikkeldraad ongelukje van gisteren, als je eraan komt doet het wel zeer en trek ik terug.
Omdat het vrouwtje had gedweild werd ik nog een keertje uitgelaten hihi dat is al de derde keer en het is nog geen half tien....

Tis vrijdag dus kwamen vanochtend Antonet en Willie appels brengen en een bakkie doen, ik was zo blij dat ik op schoot klom bij Willie maar likken mocht ik hem niet flauw hè.
Toen die weer weg waren gingen we wandelen naar de beestjes en via het park weer terug, lekker af en toe los en spelen met andere honden spelen.

Bij terugkomst werd er gegeten ik had ook weer trek dus weer brokjes gehad, daarna moest ik even alleen blijven niet lang hoor want toen kwamen Anne en Wendy alweer thuis kei gezellig vind ik dat.

Voor het avondeten mocht ik nog keer plassen en poepen, het waaide erg hard en dus veel blaadjes waar ik achteraan kon en wilde rennen.

Savonds moest het gezin op feest dus ben ik alleen gebleven zonder iets uit te vreten, deze keer dan gniffel.

Tygo.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten