Zoeken in blog Tygo

maandag 9 november 2015

Ik wacht wel...

Waffffff....


Pfff weer veel te vroeg vanmorgen dus geen zin om op te staan maar ja ik moest toch mee helaas, als ik dan eenmaal buiten ben gaat het wel hoor.
Daarna geen brokken gegeten wel stukjes boterham natuurlijk hihi, Maikel ging weer bijtijds naar zijn werk en Anne en Wendy fietsen bijtijds aan want die hadden iets nodig bij Lidl.

Het vrouwtje was al weer druk aan het poetsen ook dweilen terwijl de vloer aan droogde mocht ik met de auto mee brood halen, binnen mag ik daar niet dus ik wacht rustig in de auto.


Rustig wachten in de auto.
Smiddag ben ik nog even lekker wezen uitkuren heb ik nodig één keer per dag lekker energie lozen, beestjes voeren blikjes en andere rotzooi opruimen.
Sommige wandelaars zeggen dat ik maar moet solliciteren voor een baan bij de gemeentelijke plantsoendienst, wordt er tenminste opgeruimd whaha.

Savonds was het puppycursus weer veel geoefend en geleerd, voor de gein mochten we door een kunststof tunnel lopen, dat ging goed totdat hij verder uitgetrokken was toen wilde ik echt niet meer.
Bij thuiskomst was ik wel erg moe dus snurken maar......

Tygo.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten