Zoeken in blog Tygo

donderdag 5 november 2015

Toch sneeuw.....

 wafferrrr,

Vanmorgen voor de verandering een beetje enthousiast gedaan toen baasje en vrouwtje beneden kwamen alleen dat wandelen pfff opstart problemen zal ik maar zeggen.
Het is donderdag dus..........eitjes, naast die van mezelf ook nog stukje van Maikel, Anne en Wendy gekregen.

Toen de was alweer wapperde buiten was het krantjes tijd en dus uitrusten voor mij niet erg hoor ik heb een gerenoveerd, maar voelt als nieuw kussen gekregen maar ik moest gewoon mijn mand in ook geen probleem.

Krantjes bezorgen was weer zo gebeurd ook al zaten er drie folders bij deze keer, het vrouwtje ging poetsen en ik vond het zo'n lekker weer dat ik zelf mijn kussen buiten heb neer gelegd.
Helaas ging het toen regen en moest de was naar boven, ik had mezelf maar bezig gehouden terwijl het vrouwtje met de was bezig was.

Het leek wel alsof het had gesneeuwd allemaal witte vlokjes op de vloer, nou ja vlokjes meer balletjes, oeps iemand had de balletjes uit mijn kussen gelaten balen zeg.
Ik had dus mijn kussen gesloopt en hierin zaten dus piepschuim bolletjes....

Smiddags rustig aan gedaan net als savonds, ben zo wel energieker nu ik niet kan uitrennen.

Tygo.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten