Zoeken in blog Tygo

maandag 16 november 2015

Baldadig


wafferd...

Viel best mee deze morgen om op te staan, ochtendwandeling stukjes boterham en brokjes eten Maikel uitzwaaien en de meiden zijn alweer beneden.
Nadat de meiden naar school gingen had het vrouwtje de benedenboel al aan kant en had ze zichzelf naar buiten gedweild om naar de bakker te gaan, ik mocht dus in mijn mandje blijven.
Toen vrouwtje terug kwam ging ze boven poetsen, toen ze tussendoor beneden kwam om de was buiten te hangen lag ik heel hard te snurken in mijn mand.

                               

                                

Het vrouwtje ging buiten de blaadjes opvegen toen ze klaar was met boven poetsen, ik mocht niet mee grrrr.
Omdat ik binnen moest blijven ben ik mezelf maar gaan vermaken oeps daar ging de plant, allemaal water en potgrond over de vloer vrouwtje niet blij.

                                

Smiddags zijn we nog een stuk gaan wandelen naar de beestjes en via het kanaal weer terug, onderweg was ik weer weggerend achter een fietser aan.

Savonds was het weer cursus tijd ik stond al een half uur van te voren klaar bij de deur ook tijdens de cursus was ik best van dwars zoals baasje het noemde echt super ging het niet.....

Al met al zijn de baas en het vrouwtje blij dat ik weer in mijn mand lig kan ik ook niets uithalen.....

Tygo.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten