Zoeken in blog Tygo

zaterdag 28 november 2015

Feestje....

Waffie,

Vanmorgen supervroeg opstaan voor mijn ochtendwandeling pff 5 uur want baasje moest vroeg gaan werken en tijdens de ochtendplas ook nog een flinke bui tjonge jonge.
Toen de baas al tijdje weg was en ikke nog lekker had geslapen kwam vrouwtje naar beneden jippieee, na een plasronde en het opstaan van Anne en Wendy mocht ik met de auto mee.
We gingen boodschappen doen in Gemert eerst naar Lidl toen naar Hema, 2 dozen halen (?) en nog even naar Zeeman.
Bij thuiskomst werd er snel wat gegeten door Anne en Wendy en werd de woonkamer veranderd, tafels leeg stoelen erbij van alles op tafel vreemd hoor, Maikel moest ook maar opstaan.
Er stond wel wat lekkers op tafel waaronder kaas ik mocht daar niet aankomen, maar deed dat toch gnif gnif.

Na het middageten mocht ik mee wandelen met het vrouwtje, beestjes kanaal en weer naar huis lekker hoor even energie kwijt raken.
Daarna kwam de baas thuis en werd er koffie gedronken en iets uit een van de dozen gegeten door vrouwtje, baasje, Maikel, Anne en Wendy.
Het kopje koffie was nog maar net op of baasje ging al snel douchen tegelijkertijd ging de bel, heey Saskia, Roland, Ramon en Jorg kwamen op bezoek gaaf hoor.
Het vrouwtje kreeg een hand en werd gekust en de baas ook toen hij gedoucht was ook kregen ze een cadeautje een sleutelhanger met een foto van mij !!!!
Al snel na de familie Plugers nog voordat baasje schoon was kwam Hans (kicken) en ietsje later Leo en Annie.
Ook nu werd het vrouwtje gekust en gefeliciteerd oja tuurlijk vrouwtje was jarig geweest hihi slimme Tygo.
Ook leuk voor mij want ik kreeg, eiste, aandacht genoeg ook kreeg ik een keer goed op mijn donder van de baas want ik beet in de handen....... oeps!

Na het  avondeten en diverse plas/poep rondes ging weer de bel, nu Willie en Antonet en weer handjes en kusje sjonge jonge.
Wat later kwamen Aron, Esther, Jowie en Jurrie ook zoenen en buurten ik vindt dat wel leuk allemaal hoor die aandacht.
Maikel ging na een tijdje met de fiets weg hij ging "uit" lijkt me ook wel leuk keertje mee "uit" de beest uithangen whaha.

Al met al was het een lange dag hoor want voordat het vrouwtje en baasje naar bed konden was het alweer bijna tijd om op te staan gaaaaaap.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten