Zoeken in blog Tygo

vrijdag 20 november 2015

......voor de dorst.


Wafferdewaf,

Vanmorgen super blij toen baas en vrouwtje naar beneden kwamen, was weer eens wat anders toch, na de ochtendwandeling lekker bammetjes en brokjes gegeten.

Toen iedereen vertrokken was en vrouwtje gestoft en ons buiten gedweild had mocht ik met de auto mee.
We gingen naar de winkel, ik wachten in de auto want mag daar niet binnen toen ze terug kwamen hadden ze een netje mandarijnen en wel zes zakken aardappelen bij pff veel zeg.
Daarna nog naar een andere winkel en naar huis daar mocht ik weer mee wandelen ze hadden een appel bij en die vindt ik ook lekker, zo lekker dat ik ze met klokhuis en stokje op eet.


                                                   

Daarna kwamen Willie en Antonet appels brengen ik was zo blij met de nieuwe voorraad dat ik spontaan op schoot sprong bij Wille en later bij TuNet zoals Willie haar soms noemt gniffel.



Na de lunch moest ik even alleen blijven totdat Anne en Wendy uit school waren helemaal niet erg
hoor.
Met Anne en Wendy heb ik ook schik en verveel ik me niet af en toe zijn ze zo druk met bakken en/of "face down" bezigheden dat ik mijn gang kan gaan, nu wilde ik fruit dus ben ik die zelf gaan pakken lekker pùh.

                                                         


Na  het avondeten waar ik ook rijst mocht proeven en lekker vond ben ik nog uitgelaten toen de familie bezig was besloot ik mijn mand maar weer eens te verhuizen.
Midden in de kamer maar terugzetten nee hoor dat mocht de baas doen hihi.

                                          


Zo en nu lekker verder snurkennnnnnn.

Tygo.






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten