Zoeken in blog Tygo

zaterdag 7 november 2015

Noterdenoot...

Wafferdeblaf,

Vanmorgen was ik wel enthousiast baasje en vrouwtje waren echt verbaasd hihi, ook goed mee gegaan met ochtendwandeling en daarna natuurlijk bammetjes gesnoept met brokjes.

Toen het vrouwtje mij liet plassen om een uurtje of half acht ging ik verwachtingsvol bij de auto's staan maar helaas onee toch wel met de auto mee.
Eerst ff de baas begroeten bij tankstation en daarna lui liggend bij Anne door naar Helmond, eerst broodjes halen en toen door naar Leo en Annie.
Annie lag nog op bed dus die ben ik maar wakker gaan maken, ze kennen mij daar ook al want ze doen pas sokken aan als ik even een plasje ben doen whaha.
Toen Wendy, vrouwtje en Annie gingen merten ben ik ze wezen uitzwaaien, op de terugweg had ik Pluto (tocht hond) maar meegenomen.

Smiddags heb ik mezelf lekker vermaakt met noten, erachteraan rennen, verstoppen onder plastic, opeten en weer nieuwe krijgen.

Savonds ging Anne werken, Wendy mee oppassen met Sanne en Maikel ging opstap dus ik lekker luieren en baasje en vrouwtje voor mij alleen.
Toen Maikel thuiskwam heeft hij mij nog een keertje uitgelaten en ben ik verder gaan slapen.

Tygo.
                                               

                                                           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten