Zoeken in blog Tygo

zondag 1 november 2015

Met z"n alle...

Woeffieeee,

Zondag vandaag eerst lekker uitgeslapen want het was een gezellig latertje geworden gisteren met die meiden en later nog de 2 heren......
Na mij ochtend do's en don'ts lekker in de tuin genoten van de zon echt genieten vind ik dat alleen onder die tuintafel uitkomen lukt me niet altijd.

Na het middageten, brood met echte herfstsoep aten ze vandaag, ik had vanochtend mijn brokken weer netjes op, kwam Wendy ook weer thuis.
Met zijn allen zijn we toen gaan wandelen echt gezellig hoor eerst naar de beestjes twee grote zakken met eten uitgedeeld, via het pannenkoekenrestaurant naar het kanaal daar lekker gespeeld met blaadjes welke door het vrouwtje omhoog geschopt en gegooid werden.
Toen nog naar de Goorloop even uitkuren over de lege velden kicken hoor, oeps de Tygofles niet gezien vandaag en eigenlijk ook niet naar gezocht.
Bij thuiskomst lekker brokken gegeten en gesnoept van al het lekkers wat op de tafel kwam en stond jammieeee, kaasje, toastje, chippie.......smikkelen zeg.
Toen werden de folders afgeleverd en gingen ze die rondbrengen, kon ik lekker uitrusten hihi.
Na het rondbrengen van de folders, wat supersnel gedaan was kreeg ik mijn koekje wat "Spotta Ton" had achtergelaten voor mij ook altijd welkom in mijn buikje.

Na nog met zijn allen bij tuinkachel te hebben gezeten ging de roedel eten en tv kijken en ik......
lekker uitrusten in mijn mandje.

Tygo.






                                         

                                     

                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten