Zoeken in blog Tygo

dinsdag 17 november 2015

Spanning....

Woeffieeee,

Vanmorgen was ik voor de verandering eens enthousiast toen het vrouwtje beneden kwam, moet ik van profiteren zei ze hihi.
Het was echt slecht weer tijdens de vroege wandeling regen regen en nog eens regen maar ik had wel tijd om even met mijn "ochtend" vriendinnetje te spelen wel heel erg kort maar dat is niet erg.

Omdat ik mee naar buiten mocht toen baasje ging werken dacht ik echt mee te mogen dus netjes bij de auto zitten, maar helaas ik kon niet mee deze keer.

Toen iedereen naar school en het werk was werd het droog dus gingen het vrouwtje en ik wandelen, ook omdat er tussen 11 en 15 uur een pakketje zou worden bezorgt.
We liepen naar de beestjes toen via de bruggetjes van de Laarsevelden achter voetbalvelden door naar huis.
Onderweg kon ik het weer niet laten om over de velden te rennen en dus weer raakte ik het prikkeldraad.
Dat bleek ook nog eens schrikdraad te zijn kaai piep waf dat is niet prettig zo'n stroom schokje, het duurde tenminste een hele tijd voordat mijn haren weer plat lagen en mijn staart weer omhoog.

Smiddags alleen mijn standaard rondjes gelopen verder rustig aan gedaan, wel weer enthousiast toen de baas thuis kwam.

Na het avondeten gewandeld en geprobeerd om met "Bika" te spelen maar die had geen zin, thuis nog gespeeld met mijn touwen en flosjes.
Moe weer mijn mandje in gekropen snurkkkkkk.

Tygo.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten