Zoeken in blog Tygo

woensdag 11 november 2015

Ijzeren mannen..

Waffieeeee,

'T is weer woensdag, vanmorgen had ik echt trek mijn bak brokken was zo leeg zelfs zonder te knoeien.
Ook weer boterham gesnoept, omdat het schooldag is voor Maikel hoeft hij er niet zo vroeg vandoor vandaag.
Wel gaat het vrouwtje vandaag boodschappen doen dus ik eerst samen met de kids en op het laatst nog met Anne hihi usie maken.
Vrouwtje was alweer snel thuis maar toen moest ze eerst het proviand opruimen en daarna gingen we wandelen naar de Goorloop.
Maar daar was niet zo leuk, allemaal grote ijzeren mannen waren aan het graven en maaien ik kon helemaal niet rondrennen.

Smiddags zijn we gaan wandelen langs het kanaal en de beestjes, kon wel weer lekker uitrennen.

Savonds nog wat geoefend voor de cursus en wat gesnackt, 
mijn schofthoogte is nu ongeveer 53 cm.

Tygo.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten