Zoeken in blog Tygo

vrijdag 30 oktober 2015

Frisse bek....

Haaaallooooooo,

Deze morgen kwam alleen de baas naar beneden die ging al vroeg aan het werk terwijl de rest lekker mocht blijven liggen.
Na het lozen van de ochtendplas heb ik goed mijn brokken op gegeten, wel beetje geknoeid maar ja zo ben ik.
Al snel kwam ook het vrouwtje naar beneden en daar na Anne die weer naar de fysio mocht voor haar rug, Wendy kwam ook naar beneden.
Anne wilde graag dat vrouwtje meeging en omdat ik toch nog x-tje eruit moest ben ik samen met baasje meegelopen en weer terug.
Toen Anne en vrouwtje weer terug waren kwamen ook Willie en Antonet appels brengen en bakkie koffie drinken ikke blij natuurlijk, Maikel ook denk ik want die was ook klaar met slapen hihi.
Na de koffie ging vrouwtje dweilen, terwijl de vloer aan het drogen was ben ik samen met vrouwtje en baasje blokje om geweest ook weer geoefend voor cursus, erg graag doe ik dat.

Tijdens de lunch heb ik lekker in de zon gelegen in mijn mand want die stond toch nog buiten.
Na het middageten ging de rest van de roedel met de auto weg en ik mocht niet mee ondanks dat ik al bij de auto stond te wachten.
Echt verveeld heb ik me niet terwijl de rest weg was, intussen had ik alvast wat voorbereid voor het eten, blijkbaar niet zo'n succes want toen ze thuis kwamen veegde ze het bij elkaar en werd, tijdens mijn wandeling met Maikel, de bieslook weggegooid  pfffff.

Na het avondeten, ja mijn brokken weer op, kregen we bezoek speciaal voor mij kwam Dirk Brugmans naar ons gefietst en ook dat vind ik tof en gezellig.

Moe ben ik er wel van geworden dus lekker snurken op mijn matje en in mijn mandje.

Tygo.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten