Zoeken in blog Tygo

zondag 29 november 2015

Brak.................

Keffff...

Vannacht kwam Maikel rond vier uur thuis van zijn stapavond, ik mocht gezellig even mee een korte plaswandeling maken en daarna weer verder slapen snurk.

Omdat ik mijn blaas toch al heb kunnen legen hoefde het baasje niet zo vroeg op te staan om mij uit te laten maar ja hij was toch bijtijds beneden.
Na een wandeling weinig zin in brokken pff nog beetje moe, het vrouwtje kwam ook al snel naar beneden, het ontbijt bestond vandaag niet uit mee te snoepen bammetjes helaas Maikel kwam ook naar beneden want die moest werken vandaag, nou hij liever dan ik.

Na het middageten en mijn wandeling hoorde ik dat Spotta Ton vandaag niet kwam omdat er controles op de zaak waren.
Tja het weer was ook niet zo best dus vandaag gezellig thuis  met de rest van de familie, tijdens een tussenwandeling zagen we een mevrouw met haar fiets vallen, ze had ook twee kinderen bij.
Het baasje bond mij snel aan een boom maar gelukkig was er niets aan de hand met de kinderen en had de mevrouw alleen een kapotte knie.
Thuis weer mijn mand in wat ben ik moe vandaag zeg, kan merken dat ik gisteren (te)weinig heb geslapen gaaap.

Nou dit was mij een dagje zeg gelukkig veel kunnen bijtanken......snurk.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten