Zoeken in blog Tygo

donderdag 26 november 2015

Gezellig ontbijten........

Woeffie,

Vanmorgen na de ochtendwandeling was het vrouwtje nog niet beneden vreemd maar het was ook nog erg vroeg.
Plotseling kwamen Anne, Wendy en Maikel al naar beneden gaaf weten zeker dat het eitjesdag is en willen mij een stukje warm ei geven hihi.
Toen kwam het vrouwtje naar beneden en begon de rest te zingen"lang zal ze leven..." ik blij zo blij dat ik tijdens het knuffelen in het vrouwtje haar kin beet, wel niet erg hard hoor.
Het vrouwtje is jarig vandaag en krijgt dus allemaal kadootjes, lippenstift, oogschaduw, een hangertje, ketting en oorbellen dat vond ze erg mooi allemaal en samen ontbijten vonde ze ook heel leuk.

Ondanks haar verjaardag heeft het vrouwtje toen iedereen weg was de krantjes rondgebracht tja gaat toch door jarig of niet jarig.

Na het stoffen en gedeeltelijk voorbereiden van het avondeten zijn we gaan wandelen, via de beestjes naar de winkel op Heuvelplein en langs het kanaal weer naar huis.
Ik weer lekker energie kwijt, rondrennen door bladeren heuvel op en heuvel af jippieeeee.

Na het middageten is vrouwtje druk bezig geweest met het huishouden, koken en bakken van een appeltaart.
Dat ruikt ook lekker zeg, rondje gewandeld en gespeeld en gekeken wat vrouwtje allemaal deed ook was vouwen vind ik interressant hoor.

Wendy kwam even thuis samen met Sanne want ze gingen met de klas pannenkoek eten bij Pluk en at dus niet mee.
Sanne is ook wel geinig om mee te spelen en dat doe ik dan ook graag, na het avondeten nog rondje ratel gehad en wat gestoeid ook probeer ik telkens om op de bank te kruipen en er dan bij te gaan zitten of liggen maar dat mag niet flauw hoor.
Zo nu ga ik weer slapen want morgen is er weer een dag.....

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten