Zoeken in blog Tygo

woensdag 4 november 2015

Rustig aan doen.........

Wafferdewafblaf...


Tis woensdag vandaag, weer eigenlijk te lui om ochtendwandeling te maken maar ja moest toch,
daarna bammetjes mee gesnoept maar geen brokken deze morgen.

Omdat het woensdag is hoeft Maikel niet zo vroeg op te staan voor hem is het schooldag dus later beginnen.
Ook de boodschappen doen hoort bij woensdag dus iedereen vertrokken behalve Anne en ik, nadat Anne ook naar school was gegaan kwam vouwtje al snel terug dus mocht ik weer los.
Na het opruimen van de boodschappen ben ik met het vrouwtje gaan wandelen deze keer ook langs de stapsteentjes, kom ik lekker drinken.
Onderweg had ik weer een plastic flesje gevonden, zo goed als ik ben in opruimen heb ik de hele tijd vast gehouden totdat we thuis waren, zelfs tijdens spelen met andere honden hield ik de fles vast.

Smiddags heb ik het rustig aan gedaan, vrouwtje was druk met poetsen en opruimen ze ging van boven naar beneden en weer terug.

Voor het avondeten werd er spek gebakken, op de buitenkeuken nou dat rook lekker zeg, wel zagen het baasje en vrouwtje dat ik wat mank loop dus nu wat rusten ahum.

Oftewel lekker snurken hihi.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten