Zoeken in blog Tygo

zondag 8 november 2015

Fierljeppen.....

Waffieeeee,

Vanmorgen toen Maikel thuiskwam van het stappen heeft hij mij nog even uitgelaten, dat vond het baasje wel prettig hoefde hij ook niet zo vroeg op te staan.
Na de ochtendwandeling met het baasje lekker boterhamstukje met kipfilet en stukjes kaas gesnoept, daarna heeft Anne mijn tandjes gepoetst.






Smiddags is Maikel Wendy gaan halen en zijn we met zijn allen gaan wandelen, eerst naar de beestjes en toen achter Kasteel Eyckenlust langs.
Daar kon ik lekker los rennen, dat deed ik dan ook dus ik rennen en rennen was daar ineens een sloot oeps....als een flits schoot het douchen daar mijn kopje dus ik dacht, Tygo springen en daar ging ik precies tot aan de overkant met mijn voorpoten de rest klauterend aan de overkant gekregen pfff mazzel.



 Bij terugkomst zijn ze met zijn allen de Spotta wezen rondbrengen helaas geen koekje voor mij want "Spotta Ton" heeft griep.
Toen de folders bezorgt waren hebben we lekker met zijn allen "geborreld" onder het afdak, ik lust ook kruidnoten hoor smikkel.

Na het avondeten heb ik fijn gestoeid met Maikel en scheetjes gelaten, gaat snel met die kruidnoten whaha.

                                                      


                                                      


Geen opmerkingen:

Een reactie posten