Zoeken in blog Tygo

dinsdag 10 november 2015

Vermoeiend..

Heeydiewoef,

Pfff echt nog heel erg moe tjonge jonge valt niet mee smorgens na cursusavondje, andere ochtenden ook tussen ons gezegd hihi.
Na de ochtend plas en poep wandeling snel paar stukjes boterham gescoord en toen snel mijn mandje weer in.
Maikel ging werken, Anne ging nadat ik haar sjaal had opgewarmd naar school, Wendy iets later maar de baas had een thuiswerkdag, vandaar dat hij al om 6 uur aan het computeren was.
We gingen dus wandelen eerst naar de beestjes, toen hebben we nog even met Wendy gepraat toen via de kapper naar het kanaal en weer naar huis.
Onderweg nog paar keer mijn oefeningen gedaan. volgen, aandacht, zit, af, gebit, blijf, wacht, los laten en staan.
Ook weer vanalles meegesleurd, blikjes, flesjes, bekertjes en wat ik nog meer tegen kwam, bij  terugkomst weer lekker op mijn mat gelegen bijtanken.

De middagwandelingging vandaag via stukje kanaal naar de Goorloop en toen weer naar huis toe lekker brokken eten want die had ik vanmorgen niet genomen.
Toen vrouwtje blaadjes aan het vegen was in achtertuin heb ik me vermaakt met mijn schenk en met noten.

Na het eten ben ik nog even met baasje, vrouwtje en Anne een blokje om geweest ook nog even "geshowd" wat ik moet oefenen.
Zo dat was mijn dagje weer nu weer bijtanken voor morgen.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten