Zoeken in blog Tygo

zondag 15 november 2015

Zoef de ha... hond

Blafferrrrr...

Vanmorgen tijdens ochtendwandeling mocht ik even los lopen ik maar meteen aan het opruimen gegaan, tetra pak naar afvalbak gebracht.
Maikel moest vandaag naar school in verband met opendag dus zaten vrouwtje, baasje en Maikel al bijtijds aan het ontbijt.
Omdat het nog droog was gingen het baasje en vrouwtje met mij naar "De Hei" lekker door de bossen wandelen.
Ineens kwam er een mountainbiker voorbij en zoefffff daar schoot Tygo los en achter de fietser aan, na bijna een kilometer rennen was de mountainbiker maar gestopt want ik bleef maar achter hem aan rennen.
Toen het baasje en vrouwtje gearriveerd waren kreeg ik op mijn donder ze zagen ook dat de mountainbiker en ik alle twee even zwart zagen van de modder hihi.
Na een tijdje wandelen zagen we plotseling een ree het pad oversteken en iets later volgden er nog drie iets kleinere reeën gaaf zeg.
Ook hebben we naar een training van politiehonden gekeken, dat gaat er ruw aan toe zeg, gelukkig ben ik een gezinshond pffff maar wel leuk om te zien.

De rest van de dag was het bagger weer dus veel binnen geweest, wel een koekje van Spotta Ton gekregen want ja de folders kwamen toch.

Savonds nog beetje gespeeld en geklierd verder rustig aan gedaan deze zondag en mijn indrukken verwerkt.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten