Zoeken in blog Tygo

maandag 23 november 2015

Maandag.....

Woeferdewoef,

Brrrr wat koud vanmorgen zeg ik was al lekker blij toen vrouwtje beneden kwam maar eenmaal buiten brr alles was koud.
Wel bammetjes gesnoept maar geen zin in brokken toch nog te moe, Maikel ging weer naar zijn stage en nadat Anne en Wendy uit getuttert waren mocht ik nog even met ze mee om te plassen.
Ondertussen was vrouwtje alweer een heel eind met poetsen en zo werden we naar buiten gedweild om naar de bakker te gaan en naar Jan Linders.
Toen we terugkwamen stond buurvrouw Evelien met een weigerende auto, ze vroeg of we de auto naast die van haar konden zetten om te starten.
Dit werd wel gedaan en ondertussen kwam "Spotta Ton" de folders brengen dus kon ik live mijn wekelijks koekje van Ton aannemen.
De folders werden rondgebracht en ik kon lekker bijslapen in mijn mand, daarna ging het vrouwtje boven aan de slag en ik verder luieren.

Smiddags zijn we gaan wandelen via beestjes kanaal en plein weer naar huis, onderweg weer lekker uitgerend en natuurlijk weer vanalles rond gesjouwd zoals flesjes, blikjes en bekers.

Savonds was het weer tijd voor de cursus kei leuk vind ik dat, als baasje jas aan gaat doen rond kwart over zeven zit ik ook al klaar.
Ik heb het redelijk goed gedaan op de cursus, helaas voor de laatste keer in het puppyren geweest wordt te oud daarvoor.....

Toen ik terug was had ik nog best wat energie over vooral op Maikel had ik het gemunt hihi, maar toen was het ook klaar en tijd om te slapen.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten