Zoeken in blog Tygo

woensdag 18 november 2015

Woehoeeeeiii

Waffffferdewoef,

Vanmorgen weer enthousiast goed van mij hihi nu droog tijdens de ochtendwandeling maar veel wind.
Daarna wat brokjes gegeten en natuurlijk bammetjes gesnoept, geen Maikel deze vroege morgen want het is woensdag --> schooldag voor hem.

Baasje heeft vandaag thuiswerkdag want zijn auto moet naar de garage voor een beurt en keuring, woensdag betekent ook boodschappendag voor het vrouwtje en voor mij betekend dat even met de kids alleen en even helemaal alleen thuis.
Toen vrouwtje weer terug was van de boodschappen was ik natuurlijk weer nieuwsgierig wat ze gekocht had.

Na het middageten lekker wezen wandelen, langs de beestjes het kanaal en achter het kasteel door weer naar huis.
Dat was leuk met de wind allemaal takjes en blaadjes die rond waaien door de wind en ik er achteraan natuurlijk.

Ook lekker rollen door het gras wel gevaarlijk zo dicht bij de rand van de brug whoeeee.


Het avondeten bestond vandaag uit zuurkoolstamp met verse worst, ik mocht ook zuurkool proeven,
gatverpielekes..........................................................dat is lekker jammieeee smikkel de smek ik wil meer zuurkool.

                








Na de after-diner wandeling kreeg ik een stuk schenk, eigenlijk was het een grote welke ik eerder al als kauwbot gehad heb maar baasje heeft hem keer doorgezaagd.
Daar ben ik naast het luieren en snurken de avond mee door gekomen.

Tygo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten