Zoeken in blog Tygo

dinsdag 24 november 2015

Opzichteren..!

Blaffieee....

Waterkoud was het tijdens de ochtendwandeling maar ja moet toch mee om mijn plasje en poepje te doen.
Bij terugkomst maar wel brokken gegeten want honger is ook niets wel naast mijn bammetjes natuurlijk gniffel.

Toen iedereen weer naar werk en school was ging het vrouwtje het huishouden doen en kon ik lekker luieren.

Na de lunch gingen we ondanks de (mot)regen wandelen, gelukkig maar, we zijn naar de beestjes geweest, achter het gemeentehuis, via het kanaal weer naar huis.
Ik heb natuurlijk weer lekker rond gerend en met alles wat ik tegen kwam rond gelopen, toen Anne thuis was ging ze al mijn speelgoed uit de bench halen en de bench ging weg vreemd hoor.
Toen vrouwtje met de bench voorbij kwam was ik toch angstig brrr toch niet weer in dat ijzeren hok..... nee gelukkig niet.

Na het avondeten nog een grote plasronde gehad en gespeeld met Anne en Wendy want baasje en vrouwtje waren douchen.

Toen de baas weer beneden kwam ging hij een doos uitpakken, daarin zaten allemaal planken, schotten, schroeven en nog veel meer.
Samen met Anne gingen het baasje schroeven, timmeren, meten en stukje bij beetje werd het een kastje nou ik heb vanuit mijn mand gekeken hoe ze dat deden.
Natuurlijk tussendoor lekker luieren hoor.

Nou dat kastje staat nu waar eerst mijn ijzeren vijand stond dus dat is goed nieuws voor mij, nou dat kastje is mooi geworden hoor hebben baasje en vrouwtje goed beslist.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten