Zoeken in blog Tygo

vrijdag 27 november 2015

Black Friday.?!?!

Blaeffff....

Vrijdag vandaag, weer een " gewone" dag kids naar opleiding/school baas thuiswerken en vrouwtje doet huismanaging.
Bij het opstaan wel wat opstartproblemen ging zelfs toen baas mijn riem aan had gedaan weer terug mijn mandje in gaaaaap.

Toen de kids weer vertrokken waren en vrouwtje ons had buiten gepoetst/gedweild een wandeling naar poepveld gedaan.
Bij terugkomst stond "de appelboer" al te wachten, Willie zat nog maar amper of hopsa ik zat al op schoot.
Likken en zachtjes bijten vind hij niks dus ....... maar weer op de grond, toen zag ik een sinaasappel liggen op het tafeltje hoppa die is voor mij.
Nou vrouwtje dacht daar anders over, ook maar weer terug gegeven hihi toen Willie weer wegging en ik niet mee mocht kon ik nog wat uitrusten.
Het vrouwtje ging strijken en dan ga ik standaard in de weg liggen zegt ze dan.

Na het middageten nog rondje uitgelaten en eventjes alleen gebleven, bijtanken of opladen tot Wendy en Anne thuis waren.
Nou toen was ik weer energiek zelfs mee "gecomputerd" tja huiswerk maken kan ik ook, toen ik even achter op de plaats was geweest en weer binnen mocht dacht Wendy dat ik in de tuin was geweest, nee joh niet gehoord op de radio het is "Black Friday" hihi.

Na het avondeten ging Maikel werken en na een wandeling met mij gingen vrouwtje en baasje boodschappen doen, ik bleef thuis bij Anne en Wendy.
Omdat ik een hele scherpe nagel had hebben vrouwtje en baasje deze even gevijld...!

Nu weer lekker luieren in mijn mandje, oppassen want ik val regelmatig uit mijn mandje gniffff.

Tygo.

   

  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten