Zoeken in blog Tygo

zaterdag 21 november 2015

Held op sokken...

Woefferrr,

Zaterdagmorgen lekker enthousiast was ik weer, lekker bammen mee gesnoept en brokjes weer op, baasje ging werken en vrouwtje aankleden en de kids uit bed trommelen.
Toen kreeg ik mijn riem om dus dacht met de auto mee te mogen dus wachte ik eerst bij de grote auto maar helaas dus toen bij de andere maar ook daar gingen we voorbij.
Na een korte wandeling mocht ik toch met de auto mee, we gingen weer naar Helmond,  na tussenpauze bij Lidl liepen we naar Leo en Annie.
Ik was weer heel blij daar te zijn ook toen Hans kwam, hij kon zelfs zijn regenpak niet uitdoen zo enthousiast was ik.

Iedere keer als ik even mee mocht plassen zag ik "Pluto" gaaf om mee te sjouwen hihi ook de worstjes waren erg lekker.

Bij thuiskomst was de baas ook zo terug van het werk en stond er al cake in de oven, na het eten van de cake gingen ze allemaal zijn eigen ding doen.
Anne had haar huissokken niet opgeruimd en die paste mij ook maar dat was niet de bedoeling blijkbaar.



Toen mocht de hartige taart in de oven nou dat rook lekker ik heb zitten wachten maar helaas voor mij waren het weer brokken.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten