Zoeken in blog Tygo

donderdag 12 november 2015

Rara waar ben ik

Heeydiewoef,

Vanmorgen weer eitje gehad en stukjes ei van Maikel en Wendy van Anne kreeg ik niets meer want ik beet telkens in haar vingers en hand balen voor mij.

Nadat iedereen vertrokken was werden de krantjes bezorgd en rondgebracht, even alleen blijven dus, daarna werd er gepoets naar de beestjes gegaan en gegeten.

Na het middageten gingen we wandelen een nieuwe route deze keer, via Karsstraat en Hei stukje kanaal naar de Goorloop.
Dat was weer rennen en vliegen voor mij ook wegkruipen in het gras vond ik leuk, toen ik terug naar het vrouwtje rende voelde ik plotseling pijn prikkels in en rond mijn buik auw piep jank.
Vrouwtje kwam snel naar me toe en zag dat ik in "prikkeldraad" gelopen was dus weer terug zoals ik erin gelopen was zodat ik los kwam.
Mijn buik en de rest van mijn lijf werd grondig nagekeken door het vrouwtje maar ik bloedde niet gelukkig dat was niet zo'n prettige ervaring.

Toen de baas thuis was werd ik nog keertje uitgelaten en hebben we kort geoefend, na het eten heb ik eerst lopen kwallen totdat ik rustig in mijn mand ging liggen.

Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten