Zoeken in blog Tygo

dinsdag 1 december 2015

Half jaar jong....

Wafferdewaf,

Vanmorgen na de ochtendwandeling lekker mee bammen gesnoept, daarna de kids uitgezwaaid.
Omdat baasje al supervroeg was begonnen met thuiswerken kon hij sochtends ook mee gaan wandelen.
Samen met vrouwtje en dus het baasje zijn we langs het kanaal naar industrieterrein Beekerheide gelopen.
Via het Heuvelplein weer naar het zwembad en daar weer naar het kanaal en zo naar huis toe, het was toch niet zo'n best weer maar wel even lekker eruit.

Smiddags na het eten toen Wendy uit school was ging vrouwtje boodschappen doen, Anne kwam daarna thuis samen met haar vriendin Kimberly.

Na het avondeten en wandeling was ik met Anne aan het spelen, ik bleef steeds met mijn "duimnagel" aan haar kleren hangen.
Baasje heeft toen een klein puntje van beide duimnagels afgeknipt, nee daar voel ik niets van.


Zodat was dan weer de dinsdag voor deze week.


Hier ben ik nog steeds, ik ben nu een half jaar oud, hieronder enkele foto's van het eerste half jaar....

Tygo.

         










               















Geen opmerkingen:

Een reactie posten