Zoeken in blog Tygo

zondag 31 januari 2016

Gezellig dagje

Waf,

Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen, daarna was het voor de verandering eens droog tijdens de wandeling.
Bij thuiskomst mijn brokjes gegeten en wat gestoeid met de baas, even later kwamen Anne en Wendy naar beneden.
Toen het vrouwtje beneden kwam was ik weer super enthousiast, tijdens de lunch werd er soep met brood gegeten helaas voor mij was alle soep op....

Omdat het toch "bagger weer" is werd er lekker lang nagetafeld en rustig aan gedaan, afgewassen en toen mocht ik alweer mee.
Deze middag bleef iedereen thuis, Anne en Wendy zijn heel even weg geweest, en omdat er problemen waren bij de drukkerij van Spotta hoefde er ook geen folders rondgebracht te worden.
Voor mij super gezellig iedereen thuis en ik erbij, lekker snacken en borrelen ik ben goed verwend maar dat gebeurt eigenlijk altijd wel.

Savonds wat geklierd, geluierd en geslapen, best wel gezellig zo'n dag mag best vaker wat mij betreft, behalve dat weer dan.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten