Zoeken in blog Tygo

woensdag 27 januari 2016

Relax

Waf,

Na het ochtendritueel, je weet wel wandelen snoepen en eten, kwam eerst Wendy toen Anne en daarna Maikel naar beneden voor ontbijt.
Ik lag ondertussen met mijn nieuw, nou ja nieuw, speeltje te spelen ik had namelijk twee oude sokken gevonden van de baas.
Aangezien er toch geen geld in gespaard werd mocht ik daarmee spelen, tenminste dat vond ik, dus pakte ik die maar zelf.
Het is woensdag dus werden de boodschappen weer gehaald, ik even zonder het vrouwtje maar gelukkig was ze weer snel thuis.
Helaas regende het deze ochtend dus alleen mijn normale plas/poep ronde gehad niet erg hoor ik vind regen ook niets.

Anne was vroeg uit vandaag, ze heeft mee middageten gegeten thuis, wel gezellig hoor daarna ging ze huiswerk maken.
Ook kwam er iemand kijken naar de badkamer nou dat vond ik wel interessant hoor, zelfs toen ze boven waren ben ik bij Anne en op tafel gaan hangen zodat ik aandachtig kon luisteren.

Helaas is het geen weer geweest voor een fikse wandeling maar ik heb me goed vermaakt met mijn speeltjes, schenken en lekker relaxen.

Tygo.

   




Geen opmerkingen:

Een reactie posten