Zoeken in blog Tygo

zondag 17 januari 2016

Slippery

Waf,

Vannacht kwam Maikel weer thuis van zijn stappen, nou ja vanmorgen zal ik maar zeggen, hij heeft mij toen nog laten plassen brrr was best koud!
Smorgens ben ik met baasje mijn normale ochtendwandeling wezen maken, op sommige plaatsen was het een beetje wit had iemand oliebollen gegeten en met poedersuiker geknoeid whaha.

Smiddags na het eten en de voorbereidingen voor het avondeten zijn we gaan wandelen, eerst de beestjes wezen voeren toen langs het oudemensenhuis richting Heuvelplein.
Ineens zag ik bekende wandelaars, Willie en Antonet, dus ik weer even super blij doen daarna even gestopt bij de winkel en verder lopen over Berkendijkje.
Bij de Hommelbrug het kanaal gevolgt tot aan Piet van Thielplein en weer naar huis, daar was Kimberely leuk kwispel kwispel onderweg was er wel vreemd water dat was niet op te likken en als ik erop liep gleden mijn poten uit elkaar heel raar.
Daarna ging het gezin de Spotta rondbrengen, deze keer wel twee "Spotta-Ton" koekjes smullen, ze waren wel weer snel klaar, tijd voor de borrel en snacks jammie.

Bij het avondeten was er nog soep van smiddags, Erwtensoep en Tomaten-wortelsoep, ook was er "tomaat met ui en ei" nou ik mocht dat ook proberen.....
Nou smullen zeg zowel de tomaten-wortelsoep, wat bij mijn brokjes was gedaan, de erwtensoep en
de tomaar-ui-ei vond ik heerlijk.

Savonds lekker uitgebuikt op mijn mat en in mijn mand...

Tygo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten