Zoeken in blog Tygo

vrijdag 29 januari 2016

Wat gaat ze doen??

Waf,

Heey baasje ik zit al in mijn mand dacht ik toen de baas vanmorgen beneden kwam, samen wezen wandelen daarna brokken eten en boterham snoepen.
Daarna beetje spelen en in mijn mand wat luieren, kids uitzwaaien en snurken iets later ging de bel.......de  appels werden gebracht.
Ikke blij bij Antonet en Willie zoals altijd en bij iedereen die binnen gelaten wordt, na een paar verhaaltjes en bakkies koffie heb ik ze weer uitgezwaaid.
Daarna gingen het vrouwtje en Maikel samen weg, zonder mij snif ikke kijken wat ze gingen doen, gelukkig  na een half uurtje waren ze alweer terug.
Maikel had twee pleisters op zijn rug maar geen pijn, de baas en het vrouwtje gingen toen samen weg en ik bleef bij Maikel.

Later die middag kwam eerst Anne en toen Wendy thuis, ik ben nog wezen wandelen met Maikel en Anne.
Anne at eerder want die moest bijtijds gaan werken, net als Anne hebben de baas en het vrouwtje samen met Maikel en Wendy pannenkoeken gegeten.
Ook ik heb een pannenkoek gegeten, dat was smullen jammie.

Savonds nog wat gespeeld en gerelaxed.

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten