Zoeken in blog Tygo

vrijdag 1 januari 2016

Kaboemmm....

Waf,


Heey ik was al lekker aktief vanmorgen zat al startklaar toen de baas beneden kwam, ook blij bij het vrouwtje.
Na de ochtendwandeling lekker bammen gesnoept, brokjes gegeten en ja hoor een eitje smikkel, ook van de kids nog een stukje gehad.
Al vroeg kwamen de krantjes dus werden die door heel het gezin super snel rond gebracht miep miep, daarna ging Maikel zijn vuurwerk halen en het vrouwtje dweilen.
Gelukkig dweilde het vrouwtje zich, en ons, buiten en mocht ik mee gaan wandelen ook Wendy en Anne gingen mee.
Via de Goorloop langs het kanaal en natuurlijk de beestjes zijn we weer naar huis gelopen en was het alweer lunchtijd.

Smiddags gingen vooral Maikel en af en toe Anne stiekem wat vuurwerk afsteken blijkbaar mocht dat nog niet hihi.
Ik ben nog lekker samen met het vrouwtje wezen wandelen, via park langs kanaal over het Piet van Thielplein weer naar huis.
Toe de baas thuis kwam ging hij oliebollen bakken goh die lust ik ook wel lekker ik snoep gewoon mee hoor.

Om zes uur ging het los hoor knal, BAM knetter allemaal vuurwerk ook bij ons ik heb er weinig last van hooguit blaf ik zo nu en dan.
Pas laat werd er gegeten, Teppan Yaki, ook dat lust deze snoepert hoor, gezellig was het ook ik zat erbij of ging wat slapen ook mocht ik nog een keertje mee wandelen.

Om 0.00 uur werden er handen geschud, gezoend en gelukwensen uitgedeeld het geknal en geknetter werd erger evenals de lichtflitsen.
Omdat het gezin toch naar buiten ging ben ik maar gaan slapen gaap, later eigenlijk vroeg in het nieuwe jaar gingen ze naar bed.

Gelukkig nieuwjaar!!

Tygo.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten