Zoeken in blog Tygo

dinsdag 19 januari 2016

Boomstamklimmen

Waf,

Vanmorgen tijdens de ochtendwandeling mijn vriendinnetje uit de Vlier weer tegengekomen, daarna brokjes en bammen eten.
Toen iedereen was werken mocht ik met het vrouwtje mee gaan wandelen, eerst naar de beestjes toen via de Laarschevelden naar Lieshout.
Bij de "Bavariabrug" wilde het vrouwtje naar beneden om langs het kanaal te wandel, om van het talud af te kunnen lopen moesten we eerst over een paar boomstammen heen klimmen.
Eerst vond ik dat maar niets maar het vrouwtje hielp mij wel, ze hield mijn pootje vast hihi, toen ik eenmaal door had wat de bedoeling was vond ik het tof om te doen.
We zijn toen langs  het kanaal gelopen tot aan de Donkse brug, via het plein weer naar huis toe.

Smiddags mijn normale wandelingen gehad en geknuffeld met Anne, gespeeld met mijn speeltjes en geluierd.


Tygo.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten