Zoeken in blog Tygo

vrijdag 15 januari 2016

Rondje met....

Waf,

Vanmorgen weer een normale ochtendwandeling gehad weer lekker een grote ronde wandelen, daarna bammen snoepen en brokjes eten.
Daarna gingen de kids naar school en mocht ik even alleen blijven kon ik lekker uitrusten want ja dat doe ik smorgens graag hoor.
Daarna heeft het vrouwtje de beneden boel weer schoon gemaakt sjonge jonge lijkt wel nog een hondje wat ik hier bij elkaar veeg whaha.
Later deze morgen kwamen Antonet en Willie de appels brengen en een bakkie doen, Willie was toch weer de Willie zoals ik hem ken iets had hem goed gedaan.
Ik dus weer super enthousiast en blij lekker knuffelen en gek doen, maar mee op schoot mocht nog steeds niet van de baas evenals likken dat mocht weer niet van Willie hihi.

Na het middageten en mijn wandelingetje moest de baas weer naar Den Bosch, het vrouwtje ging mee en ik............bleef thuis met Maikel.
Niet veel later kwam Anne en weer iets later Wendy ook thuis, toen Maikel weg moest mocht ik met Anne mee gaan wandelen.
Niet zomaar uitlaten nee we gingen naar de Goorloop leuk hoor, daar lekker gerend en gespeeld, andere hondjes gezien waaronder Spikey daar kan ik goed mee spelen.
Volgens Anne zit ik in het verkeerde lichaam, ben meer een kangoeroe hihi, zoals ik over plassen spring en kiwi's weghaal....

Savonds was ik dus erg moe maar had wel tijd voor een voederbakje door Anne gebakken pannekoekjes, dit terwijl het gezin echte Bossche Bollen at, getrakteerd door Maikel omdat die geslaagd is voor VCA gefeliciflapstaart woeffieeee.

Tygo.








1 opmerking: