Zoeken in blog Tygo

donderdag 28 januari 2016

Druktemaker

Waf,

Vanmorgen eerst gewandeld daarna gegeten en bammen gesnoept toen, als toetje hihi, een eitje voor mezelf en stukjes van de rest van het gezin.
Toen iedereen vertrokken was werden de krantjes bezorgt, dus vrouwtje aan de slag met het rondbrengen van "Mooi Laarbeekkrant".
Ze was al snel klaar dus ik maar heel even alleen gebleven, lekker lamballen in mijn mand kan ik zo hard snurken als nodig.
Na de dweil gingen we wandelen, naar de beestjes en langs het kanaal weer via het Piet van Thielplein naar huis.

Smiddags kwamen er weer mensen naar de badkamer kijken, nou wat een feest voor mij zeker toen Arie nog een bakkie koffie dronk.
Arie wilde dat ik ging zitten, nou na aandringen deed ik dat wel voor hem eventjes dan toen moest ik weer spelen, springen en aandacht hebben een druktemaker noemde ze mij.

Savonds hadden ze na het eten nog wat spaghetti over, ik mocht ook wat proeven jammie lekker alles op inclusief rucola, pijnboompitten en tomaatjes.
Na de afwas nog plas rondje gehad met de baas, het vrouwtje en Maikel, daarna wat spelen en stoeien waarna ik lekker mijn mand heb opgezocht.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten