Zoeken in blog Tygo

zaterdag 2 januari 2016

Tja...

Waf,

Vanmorgen kwamen de baas en het vrouwtje samen naar beneden, ik was al wakker en super blij, na de ochtendwandeling en het ontbijt ging het baasje en vrouwtje poetsen.
Alles werd aan de kant gezet en gepoetst, Anne moest op gesprek bij Jan Linders en Wendy ging alvast mee dus die waren ook bijtijds uit bed.
Nadat ook Maikel gegeten had en het vrouwtje ons weer buiten gedweild had zijn we, vrouwtje, baasje en ik even naar de glasbak gewandeld en via het kanaal weer terug.

Voor de lunch had het vrouwtje met een beetje hulp van de baas twee broden gebakken nou dat vind ik ook lekker hoor.
Na het middageten gingen ze spelletjes doen op televisie, er werd getennist, gehonkbald, gebowld, gegolft en geboxd erg grappig om te zien whaha.
Daarna mocht ik nog even mee voor een rondje rond het veld, hierna gingen ze, nog even boodschappen doen en ben ik bij Maikel gebleven.

Savonds ging Anne werken en Maikel naar zijn vriendengroep, Anne was lekker vroeg klaar en met zijn vijven, Tygo meegeteld, hebben we wat lekkers gehad.
Nu weer lekker een slapie doen.....


Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten