Zoeken in blog Tygo

maandag 4 januari 2016

Rustig dagje......

Waf,

Vakantie voorbij dus na mijn ochtendwandeling was ook Maikel weer van de party voor het ontbijt, bijna gelijktijdig vertrokken zowel het baasje als Maikel.
Het vrouwtje was al aan de poets en dweilde zichzelf naar buiten, deze keer bleef ik thuis terwijl het vrouwtje boodschappen ging doen.
Toen ze terug kwam waren de folders ook afgeleverd en ging ze hiermee aan de slag, ja "Spotta Ton" is weer terug dus.......koekje voor Tygo.
Na een tijdje kwam het vrouwtje terug en mochten Anne en Wendy mee helpen, zij hadden nog een dagje vakantie.

Na het folderen gingen de dames boven poetsen ook dat deden ze samen, ook werd er tussendoor gegeten.
Ik vermaakte me wel met vanalles wat ik tegenkwam zo ging Anne oude tandenborstels weggooien, kon ik mooi mee oefenen hihi.

Verder mijn normale wandelingen gehad en wispelturig aan de deur zitten wachten totdat we naar de cursus gaan, tjonge wat duurt wachten toch lang zeg pfffff.
De cursus was weer leuk en leerzaam, baasje was wel, terecht, boos geworden, tijdens het wacht en kom voor vond ik de honden aan de andere kant van het veld veel interessanter dus ik er naar toe.
Oeps baasje niet blij.....verder deed ik het best goed hoor, na afloop was er warme chocomel met slagroom, een jodenkoek of amandelspeculaas of spekjes echt smullen voor de baasjes.

Bij thuiskomst was ik iets te enthousiast om iedereen weer te zien, ik huppelde en sprong zo rond dat de thee van de tafel viel.

Nu snurken in mijn mand.........

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten