Zoeken in blog Tygo

zondag 3 januari 2016

Nachtelijke wandeling..

Waf,

Vannacht toen Maikel thuis kwam van zijn  avondje dart kijken met vrienden heeft hij mij nog even laten plassen goed hé ik werd toch wakker.

Smorgens was Maikel ook weer de eerste die beneden was en mij toen ook heeft uitgelaten, al snel daarna waren ook de baas en het vrouwtje beneden en heb ik lekker mee cruesli met yoghurt mee gesnoept.
Niet zo heel veel later kwamen ook Wendy en Anne naar beneden, gezellig met zijn allen aan de koffie/thee.

Als middageten stond er ragout met pasteitjes op het menu. nou dat rook lekker zeg ik heb gewoon zitten wachten voor het fornuis.
Toen er wat over was kreeg ik ook ragout in mijn bak smikkel smek smak ik heb mijn bak uitgelikt, zo erg dat de baas zei "ik zal hem maar wegzetten voordat Tygo er een gat in heeft gelikt" !!

Na de lunch ging Wendy weg en mocht ik mee wandelen, samen met het baasje en vrouwtje zijn we eerst naar de beestjes gewandeld toen via de Laarsevelden naar de Laarbrug.
Aan de Aarlese kant zijn we naar De Hommel gelopen, het kanaal gevolgd tot aan de Donkse brug, naar het Piet van Thielplein en weer naar huis.
Toen we weer thuis waren zag ik dat we bezoek hadden, Ramon was er ikke blij blij en heel blij zoals altijd.
Toen Ramon ging wilde ik eerst knuffelen en geaaid worden en nog meer geaaid worden, Ramon vond dat ook niet erg en hij kan super lekker aaien hihi.

Savonds lekker lui gedaan en af en toe wat gespeeld en geknuffeld, nu weer verder met snurken....

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten