Zoeken in blog Tygo

vrijdag 22 januari 2016

Ladies afternoon

Waf,

Vanmorgen na de ochtendwandeling en brokken weer lekker mee boterhammen gesnoept, daarna Maikel uitgezwaaid en op mijn speeltje gekauwd.
Toen ik de meiden had uitgekwispeld stopte het baasje even met werken om samen met vrouwtje boodschappen te doen het vrouwtje had ondertussen alweer eten voorbereid en de benedenboel gekuist.
Bij de voorbereiding heeft ook eitjes gekookt nou ik dacht hé een eitje voor mij en ging al klaar zitten maar helaas.
Ik kon mooi uitrusten in mijn mand, ze waren wel weer snel terug dus ik maar even enthousiast en toen weer mijn mand in.
Later die ochtend werden de appels weer bezorgt door Willie en Antonet, altijd feest voor mij, springen en huppelend begeleid ik ze naar de tafel.
Eenmaal aan de koffie kan ik ook weer rustig in mijn mand, op schoot zit er niet meer in de laatste tijd hihi.
Na het uitzwaaien van de appelboertjes mocht ik mee gaan wandelen, bij terugkomst moest de baas weer naar Den Bosch.
Omdat het vrouwtje mee ging bleef ik thuis, niet zo lang want daar was Anne alweer en even later Wendy met Sanne.
Leuk Tygo heeft een middagje met meiden whoehoe...... maar Wendy en Sanne gingen huiswerk maken dus ik me vermaakt met Anne en af en toe met Wendy en Sanne.

Omdat Anne eerder moest gaan werken heeft ze ook iets eerder gegeten, ze aten penne vanavond, omdat Anne een beetje over had kreeg ik ook wat dat was smullen zeg.

Verder deze avond lekker uitgerust je weet namelijk niet wat de volgende dag brengt......

Tygo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten