Zoeken in blog Tygo

zaterdag 2 januari 2016

2016

Waf,

Vanmorgen eerst maar eens lekker uitgeslapen, Anne was als eerste beneden ze ging haar nagels lakken nou dat vond ik ook wel interessant .
Daarna kwamen het vrouwtje en baasje naar beneden, mocht ik mee gaan wandelen en daarna brokjes gegeten.

Na het middageten ging het gezin met de auto weg, ik bleef thuis om bij te tanken, het was al donker toen ze weer arriveerden.
Na een korte wandeling mocht ik ook met de auto mee, we gaan naar Willie en Antonet waar ook Aron, Esther, Jowie en Jurre zijn.
Ik was weer, zoals altijd, super enthousiast zo enthousiast dat er twee kerstballen op de grond zijn gevallen.
Met zijn allen werd er gegeten ja ik ook ik kreeg een worst met wat frietjes nou dat ging er wel in hoor.

Na nog even kletsen gingen we weer naar huis kreeg ik brokken en later nog een mergpijp, ineens hoorde ik een hond blaffen.
Dat kon ik beter WOEF, bleek dat uit de teLevisie te komen hihi wel leuk om te zien hoor, verder lekker in mijn mand gelegen dus een rustig begin van 2016 voor mij.

Tygo.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten