Zoeken in blog Tygo

zondag 31 januari 2016

Slopen

Waf,

Vanmorgen was het weer niet al te best, tijdens mijn ochtendwandeling regende het al pijpenstelen bah lekker opstaan zeg.
Toen de baas ging werken ben ik lekker in mijn mand gaan liggen alvast energie opdoen voor wat gaat komen.
Wendy moest weer stage lopen vandaag en Anne ging helpen op school tijdens de open-dag, het vrouwtje bracht Anne weg, ging boodschappen doen en even kijken bij Anne op school, Maikel sliep nog.
Ik hoefde niet vast toen iedereen vertrokken was en was een grote jongen volgens het vrouwtje toen ze weer thuis kwam.
Even later kwam Wendy terug van stage en Maikel werd wakker gemaakt omdat het laat genoeg was en tijd om te lunchen.

Het regende nog steeds dus geen lange wandelingen vandaag, om mezelf toch bezig te houden speelde ik met mijn speeltjes, helaas zijn ze niet Tygo-proof en liggen ze zo uiteen, gesloopt.
Toen de baas thuis kwam heeft hij een broodje gegeten, kopje thee met zijn allen, Maikel koffie, en toen vertrokken ze naar de school van Anne om haar op te halen en zodat het baasje ook nog even kijken kon.
Maikel ging niet mee dus die heb ik gezelschap gehouden, toen ze weer thuis kwamen hadden ze een hele raar persoon bij, deze werd op de kast gezet, ik vond hem wel grappig hoor.



Eindelijk kon ik zien waarom Maikel pleisters op zijn rug had, deze mochten er vanaf voordat hij ging douchen.
Er waren twee moedervlekjes, waar Maikel last van had weggehaald, zag er best cool uit nu zonder pleisters.


Anne ging savonds werken en Wendy ging naar Sanne, ik gezellig met de baas, het vrouwtje en Maikel gerelaxt.

Tygo. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten