Zoeken in blog Tygo

donderdag 7 januari 2016

Houd de dief..

Waf,

Eitjesdag vandaag dus na mijn wandeling, de brokken en de bammetjes ook nog een lekker eitje helemaal voor mezelf en een stukje van vrouwtje, baasje en Maikel zijn ei gehad.
Het duurde nogal lang voordat de meiden beneden waren en ik moest dus ook lang op mijn deel van hun ei moest wachten.
Daarom besloot ik dat ik maar alvast mijn deel kon opeisen, zo gedacht zo gedaan ik vond dat ik recht had op een half ei inclusief één geel balletje.
Aangezien Anne het eiwit het lekkerst vind besloot ik bij haar het gele ei-balletje en een beetje wit op te eten en bij Wendy andersom.
Nou daar waren de meiden het niet mee eens.........boos dat ze waren ik zou nooooit meer iets krijgen ook geen stukje ei meer, nou zeg ik heb de boterhammen met hagelslag toch netjes laten liggen voor ze pfff aanstelsters*.

Eitjesdag betekend ook krantjesdag, dus moest ik even alleen blijven terwijl deze werden rondgebracht maar dat duurde niet lang hoor.
Omdat het vrouwtje al vroeg en snel de benedenboel "aan kant" had mocht ik al snel mee gaan wandelen.
Via de beestjes achter het zwembad door langs het kanaal via het Piet van Thielplein weer terug naar huis waar het vrouwtje kon gaan eten.

Al snel daarna begon het te regenen dus ik blij dat ik lekker binnen lag, kon ik mooi uitrusten terwijl het vrouwtje boven aan het poetsen was.

Na het avondeten en de afwas wilde het baasje en vrouwtje nog een kort plas/poep rondje met mij lopen, alleen juist toen begon het hard te regenen.
Ik ben toen maar een snel rondje wezen wandelen samen met de baas want die vond het niet nodig dat we met z'n drieën nat werden.
Baasje nam wel een paraplu mee nou dat in- en uitklappen was niet zo tof voor mij althans in eerste instantie.
Toen de baas de paraplu open had weggezet om te drogen was het mijn beurt, eerst de druppels eraf likken en dan met de paraplu op sjouw hihihi.

Zo nu ga ik lekker slapen en stinken van al die eitjes pufpufpuf...

Tygo.

*Oja ik had helemaal geen eitjes of stukjes weggehaald dat had de baas als grap gedaan omdat de meisjes tijd genoeg hadden.
De stukken ei lagen gewoon in de koelkast whaha, maar Anne en Wendy waren eerst wel echt boos op mij, maar daarna toch stukjes ei gehad.....!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten