Zoeken in blog Tygo

maandag 11 januari 2016

Helaas....

Waf,

Maandagmorgen dus weekend weer voorbij, met de baas ochtendwandeling gedaan en natuurlijk brokken en bammen eten.
Aangezien Maikel deze week een les-week heeft hoeft hij niet zo vroeg weg vandaag, toen er brood gehaald moest worden ben ik eerst even bij Maikel gebleven en daarna alleen.
Dat had ik prima gedaan ook al zat ik niet vast, toen vrouwtje terug kwam lag ik lekker in mijn mand te snurken.

Na het middageten ben ik wezen wandelen met het vrouwtje, eerst naar de beestjes toen langs het kanaal en via Kapelstrraat weer naar huis.


Toen baasje gegeten had en was wezen douchen zat ik er al helemaal klaar voor, de cursus ja maandag hè.
Maar helaas het baasje was helemaal niet fit een griepje op komst of stevige verkoudheid dacht hij, hij zat in ieder geval te rillen op de bank dus.......afgemeld voor de cursus jammer maar het is niet anders.

Nu mezelf maar vermaakt met mijn speeltjes en slapen natuurlijk.......

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten