Zoeken in blog Tygo

woensdag 6 januari 2016

Wachten....

Waf,

Pfff wat lag ik nog lekker te slapen toen de baas alweer aan mijn mand stond, nou toch maar weer opstaan rondje wandelen brokken eten en tussendoor brokjes happen.
Omdat het weer een "normale"woensdag is gaat het vrouwtje vandaag boodschappen doen en ben ik gezellig met Anne thuis gebleven tot die ook naar school moest.
Kort daarna waren de boodschappen alweer gedaan en was het vrouwtje dus thuis om de boodschappen op te ruimen,
Daarna gingen we wandelen eerst naar de beestjes toen naar Jan Linders voor een boodschap en dan weer naar huis.
Bij Jan Linders moest ik buiten wachten zoals bij iedere winkel waar ik niet binnen mag, ik was dus vastgemaakt aan het fietsenrek.
Helemaal niet erg hoor er komen genoeg leuke mensen voorbij en daar word ik dan weer blij van, zo blij dat ik begin te huppelen en te wiebelen.
Door mijn enthousiasme had ik zonder het te weten de riem van het slot gehuppeld dus toen vrouwtje klaar was kon ik haar tegemoet lopen de winkel in joehoe...

Smiddags mijn normale wandelingen gehad en gespeeld met Anne en Kimberly want die was met Anne mee gekomen.
Dat blijf ik gezellig vinden, mensen over de vloer ik ben dan niet rustig te houden ik moet ze dan eerst uitbundig begroet hebben.

Savonds lekker op mijn mat met een schenk gespeeld en gekauwd, Maikel geklierd en verder lekker liggen snurken.

Tygo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten